Flad sandaler En Birkenstock Sandaler sultrig og sexet look for fødderne er i form af Klive Flat sko fra ZigiNY. Den skærende mode, som ZigiNY sko er kendt for, er udformet i dette design. Det verdslige design sikrer et perfekt glitrende aftenudseende. Læderets overdel er i en afslappet sandalstil med en rund åben tå og rullet tongstolpe. Den indviklede og delikate kæde dækker taket af den heldige kvinde for at få dette. Kæden er omhyggeligt og omhyggeligt udsmykket med beaded accenter, noget der kan bringe ud det bøhmiske udseende i dig eller noget, der kan matche perfekt, hvis du vil gå ud på et dristigt mavedans-outfit. Foringen er naturligvis lavet af læder og polstret sål, kilen her er ca. 1 tommer, hvilket sikrer komfort stadig. ZigiNY sko er fantastisk og er også bekvemt tilgængelige online og i indkøbscentre. De kommer i mange edgy designs, der fanger smagen af den udviklende kvinde.
Dolce Vita sandaler fås i mange forskellige designs, farver, stilarter og størrelser. Det repræsenterer alt, hvad en kvinde kunne ønske sig i en sko, fra chunky wedges i levende farver til ubesværet chick sandaler og pumper. Blandt det øverste valg er den såkaldte Isolde, som er en flad T-rems sandaler med en lyssten i midten; Ilana, en strappy læder sandaler, Sandaler Birkenstock der kan gå sammen med noget outfit; The Jolt, en klassisk espadrille og Jill som er en slingback wedge sandal. Det bedste ved at bære sandaler frem for et par sko er, at det nemt kan matche med ethvert outfit. Det kan også gå med forskellige lejligheder. For eksempel kan kiler, højhælede sandaler bruges til en fest. De er også et godt slid til uformelle begivenheder eller bare simpelthen ingen Birkenstock Sandaler Tilbud begivenhed overhovedet. Det er let og giver helt frihed til dine tæer.
Men den ene kongruens, som vores familie havde med de andre, mindre kreative familier i det 21. århundrede, var vores tidløse kærlighed til camping på stranden, en kærlighed, som jeg i hemmelighed ikke delte. En familie camping tur til stranden er normalt en af klare skyer, varmt sollys, bløde skyer og lækre måltider af netfanget fisk, hvor man kommer i kontakt med naturen, betyder bogstaveligt at kramme et træ for ikke at falde før man når toppen. Det er en afslappende og afslappende erstatning til uendelige arbejdsdage eller erstatningslærere, hvor du kan smide håndklædet i livet, smide et håndklæde på sandet og bare bad. Nå er det i hvert fald det, jeg hører. For min familie var en camping tur til stranden, da jeg først forstod, hvad en af Billige Birkenstock Sandaler mine erstatningslærere betød, da han forsøgte at forklare Murphys lov.
"Selvfølgelig måtte alle kufferter gennemgå en forældrenes inspektion, før de kom ind i minivanet, hvor bøger fulde af oransje prinsesser, der havde blå og brune smykker, ikke lavede skåret. Den næste del af turen var bilturen, hvor alle os blev undervist i en lektion i tolerance. Jeg sad i bagsædet, det er naturligvis det fjerneste fra klimaanlægget, ved siden af den ældste af mine yngre søstre, Kenzie. Kendt som "Bootsi", fordi hendes rigtige navn var for vanskeligt for en yngre søster til korrekt at udtale, brugte hun den smertefuldt lange tur til at indhente sin søvn. Hun sov uden tilladelse på min skulder, som jeg indtil nu er overbevist om, var bare et show for at gøre mig sur. Bootsi drooled også; Hun var dog ikke den eneste ferierende, der producerede en overdreven mængde spyt.
Disse muligheder omfatter forskellige farvetoner, størrelser, hælehøjde og stilarter. Du kan vælge farve fra farveløs, rød, sort og alle andre farver med mønstre og flerfarvede alternativer og designs. Når det kommer til størrelser, er der størrelser til yngre børn hele vejen til plus størrelse wearers.Højden af hæle afhænger af hvad du foretrækker. Hvis du leder efter noget, hvor du kan bevæge dig frit og føle dig godt tilpas, kan du vælge de flade sandaler som flip flop eller sandaler, der tilbyder lav højde som t-shirt sandaler eller gladiatorflad sandaler. På den anden side er højhælede et godt valg, da de kan hjælpe dig med at øge din selvtillid ved at få dig til at gå elegant og stolt. Dolce Vita sandaler design består af strapped, slip på, snørebånd, rygstrop, tå peep , fuld dækning og mange flere styles.Choosing dine sandaler kan også variere på hvor du vil bruge det.
Hvis du vælger Dolce Vita sandaler, der er klassiske i stil og sandaler, der giver en smule højde, ville det være et ideelt Birkenstock Sandaler Mænd slid i nogle formelle lejligheder som bryllupper, afskedigelser eller møder, hvor sandalerne kan give en følelse af formalitet og stilhed til brugeren. Disse højhælede sandaler kan også være mere mærkbare, hvis du vælger dem i farver som sølv, guld eller metal. Højhælede, klassiske sko er også et perfekt match til kjoler, knælange kjoler eller nederdele, da de kan gøre bæreren meget venlig. Flip-flops er derimod perfekte til sommersæsonen. De kommer normalt i lejligheder og ville gøre bæreren til en sporty følelse. Disse flip-flops er også gode til ethvert afslappet slid https://www.greenbrierbarbque.com/images/large/dk-925lwi.jpg[/img] som at gå langs din bypark eller shoppe i indkøbscentre.